Головна » Корисні статті про меблі » Гарний офіс від і до... Вибираємо меблі для офісу

Гарний офіс від і до... Вибираємо меблі для офісу

Думаєте говорити про моду на меблі недоречно? А ось і ні. Згадайте хоча б інтер'єри вашого дитинства і порівняйте з нинішньою обстановкою квартири. Тенденції меблевого ринку змінюються, нехай не так стрімко, але відчутно. Окремої розмови заслуговують меблі для офісу. Ось де дійсно важливо продемонструвати сучасність і відмінний смак. А інакше говорити про успішність компанії не має сенсу. Стильні меблі для офісу розкажуть про справи компанії куди краще, ніж ваші рекламні агенти.

вибір меблів для офісу

Отже, вибір меблів для офісу - дуже відповідальне і важливе заняття. Це пов'язано з тим, що подобатися вони повинні як мінімум чотирьом групам людей.

Перша - ваші клієнти. Офіс для клієнтів не просто місце зустрічі, це відкрита книга, в якій можна прочитати багато цікавої інформації про вас. Тому, вибираючи хороші офісні меблі, не забудьте про те, що їх будуть оцінювати цікаві та вибагливі люди. Мова йде про м'які дивани, стільці та крісла для відвідувачів. Адже це очко на вашу користь. Клієнтам куди приємніше і комфортніше очікувати своєї черги, розташувавшись на зручному диванчику, ніж стоячи в коридорі. Для цього може бути виділена ціла кімната для відвідувачів або ж влаштований куточок прямо біля стійки ресепшена. Доповнити цю картину можна стильним журнальним столиком, де ненав'язливо можна розмітити рекламні журнали або каталоги вашого товару.

Друга - партнери. Тут ситуація ще більш серйозна, ніж з клієнтами. Партнери компанії, що укладають з вами договір, звертають увагу на якість меблів, їх зовнішній вигляд і загальний стиль. Навряд чи вам самим захочеться працювати з людьми, офіс яких наповнений меблями з минулих століть. Варто уточнити, що мова йде не про класичний стиль, а про меблі непрезентабельного вигляду і в незадовільному стані. Для партнерів особливо цінна інформація «зберігається» у кабінеті керівника, а також у приймальні: м'які меблі для неформального спілкування, столи та стільці в кімнаті переговорів та дивани в кімнаті очікування.

Третя - співробітники. Не варто забувати про те, що ваш персонал проводить на своєму робочому місці більшість часу свого життя. Тому постарайтеся не економити на меблях для співробітників. Комфорт - ось що дозволить їм працювати ефективно. Правильні крісла з регульованими спинками, підлокітниками і ніжками і місткі робочі столи створять приємні умови для тривалої роботи. А значить, дозволять працювати набагато динамічніше. І не варто забувати про зону відпочинку, де можна зробити перерву і трохи відволіктися. Тут не завадять дивани та крісла, столики для кави і шафи.

Четверта - керівник. Багато в чому рішення про придбання меблів для офісу приймає саме він. А значить, вибір буде відповідати його смакам та уподобаннями. Для створення відмінного інтер'єру в кабінеті не варто економити. Ви можете вибрати меблі різного класу, що відповідає статусу компанії. Сьогодні ринок пропонує моделі рівня економ і вражаючі уяву набори люксового сегмента. Головне в цій справі - гармонія і відповідність можливостям.